Які зміни я б хотіла бачити в програмі з фізики.
На мою думку, у 7 класі не потрібно розглядати коливальний рух, бо
пояснити залежність періоду коливань від довжини можна тільки на досліді,
а від прискорення вільного падіння взагалі ніяк. Я б перенесла коливальні
рухи і хвилі аж у 9 клас після теми «Електрика», щоб в цьому ж розділі
розглянути вже і електромагнітні коливання і хвилі.
В 9 класі замінити лабораторну роботу «Вивчення будови дозиметра і
проведення дозиметричних вимірювань» на «Моделювання радіоактивного
розпаду». Дозиметрів в школі немає, а теорію імовірності в 9 класі з
математики вчать.
Бажано додати годин до теми «Електричне поле», щоб ввести поняття
напруженості. А також ввести задачі на закон Кулона, коли діють дві сили,
напрямлені вздовж однієї прямої.
У 8 класі вивчити теплові явища і електрику, а в 9 класі магнітне поле,
коливання і хвилі, оптику та фізику атома і ядра. Бо учні з математики
знають корені, синуси і косинуси.
У 10 і 11 класах по 3 години фізики, хіба що буде 12 річна освіта – то по дві,
але в сумі всього на фізику 6 годин, для будь-якого профілю. А, взагалі,
профільні напрямки для сільської школи - це повний абсурд. Профілі мають
бути у базових школах, або, як колись було, виробниче навчання.
Знову ж таки, розумніше коливання і хвилі вчити після вивчення учнями
похідної з математики.
Смоляк М.П.
Немає коментарів:
Дописати коментар