Магнітне поле
Варіант 1
1. Дослід Ерстеда доводить:
А. Навколо провідника зі струмом існує магнітне поле;
Б. Навколо Землі існує магнітне поле;
В. Два провідники зі струмом взаємодіють один з одним;
Г. Змінне магнітне поле породжує електричне.

що діє на провідник зі струмом,
зображені на рисунку?
А. вгору; Б. вниз; В. на нас;
Г. від нас
3. Постійний магніт всувається в металеве кільце північним полюсом.
Притягується чи відштовхується кільце по відношенню до магніту. Який напрям має
індукційний струм у кільці, якщо дивитися збоку магніту?
А. Притягується. За рухом стрілки годинника. Б. Притягується. Проти руху стрілки
годинника. В. Відштовхується. За рухом стрілки годинника. Г. не притягується і не відштовхується. Сила
струму дорівнює нулю. Г.Відштовхується.
Проти руху стрілки годинника.
4. Як зміниться сила Ампера, що діє на прямолінійний провідник зі струмом в
однорідному магнітному полі, при збільшенні індукції магнітного поля в 3 рази і
збільшенні сили струму у провіднику в 3 рази? Провідник перпендикулярний до
вектора індукції.

5. Який напрям мають силові лінії магнітного
поля провідника зі струмом,
що зображені на рисунку?
6. Як залежить сила електромагніту від сили струму в котушці?
7. Що станеться з штабовим магнітом, якщо його розпиляти на дві частини?
8. Два магніти падають з однакової висоти: один через замкнену дротяну
котушку, а другий через розімкнену. Порівняйте час падіння магнітів.
9. Сталевий стрижень завдовжки 30 см і масою 40 г лежить перпендикулярно до
горизонтальних рейок. Вздовж рейок напрямлене однорідне магнітне поле індукцією
50 мТл. Через стрижень пропускають
електричний струм силою 2 а. з якою силою стрижень тисне на рейки?
Магнітна поле.
Варіант 2
1. Південний магнітний полюс стрілки компаса показує на ...
А. північний географічний полюс;
Б. південний магнітний полюс Землі;
В. південний географічний полюс Землі;
Г. екватор Землі.

що діє на провідник зі струмом,
зображені на рисунку?
А. вліво;Б. вправо; В. вгору; Г. вниз.
3. Постійний магніт висувається з металевого кільця південним полюсом.
Притягується чи відштовхується кільце по відношенню до магніту. Який напрям має
індукційний струм у кільці, якщо дивитися збоку магніту?
А. Притягується. За рухом стрілки годинника. Б. Притягується. Проти руху стрілки
годинника. В. Відштовхується. За рухом стрілки годинника. Г.Відштовхується. Проти руху стрілки
годинника. Г. не притягується і не відштовхується. Сила струму дорівнює нулю.
4. Як зміниться сила Ампера, що діє на прямолінійний провідник зі струмом в
однорідному магнітному полі, при зменшенні індукції магнітного поля в 2 рази і
зменшенні сили струму у провіднику в 2 рази? Провідник перпендикулярний до
вектора індукції.

5. Який напрям мають силові лінії
магнітного
поля провідника зі струмом, що
зображені на рисунку?
6. З яких матеріалів виготовляють осердя для електромагнітів?
7. У пляшку з олією потрапила випадково голка. Як її вийняти не виливаючи
олії?
8. Крізь горизонтальне провідне кільце падають з однаковою висоти
алюмінієвий брусок і магніт. Який предмет упаде першим?
9. Горизонтальний провідник масою 4 г і завдовжки 8 см лежить на рейках у
вертикальному магнітному поліз індукцією 50 мТл. Визначте напрям руху
провідника та коефіцієнт тертя, якщо сила струму у провіднику 4 А. провідник
рухається прямолінійно і рівномірно.
Контрольна робота з фізики 7 клас з теми : Фізика – як природнича наука
Варіант 1
1.
Прикладом фізичного
тіла може бути:
А) золото; Б) площа; В) метеорит; Г) бетон.
2. Яке з
наведених понять можна вважати фізичним явищем?
А) швидкість
руху; Б) нагрівання; В) температура; Г) доведення.
3. Який
префікс слід додати до основної одиниці фізичної величини, щоб отримати
одиницю, яка менша від основної в 1000 разів?
А)
санти-(с); Б) кіло-(к); В) мілі-(м); Г) мікро-(мк)
4. Виберіть
ім’я вченого, який висловив ідею, що всі тіла складаються з частинок.
А) Ньютон;
Б) Пулюй; В) Демокріт; Г) Архімед.
5. Із
запропонованих явищ виберіть не фізичне явище.
А) гуркіт
грому; Б) біг коня; В) танення снігу; Г) горіння дерева.
6.
Виберіть правильну відповіді. Молекули
речовини:
А) завжди
перебувають в стані спокою; Б) беперервно і хаотично рухаються; В) тільки
притягуються одна до одної; Г) тільки відштовхуються одна від одної.
7.
Встановіть відповідність між явищем і його видом.
1.
механічне;
2. теплове;
3.звукове;
4 .
світлове;
А.
нагрівання їжі;
Б. веселка;
В. політ
птаха;
Г. шкільний
дзвоник
Д. розряд
блискавки
8.
розташуйте в порядку зростання.
50 мм; 4000
мк; 0, 4 км; 40 м; 4 дм; 46 см.
9. У мірний
циліндр налили 15 мл води. Після того як
туди ж опустили 50 скріпок об’єм води піднявся до 24 мл. Обчисліть об’єм однієї скріпки.
Контрольна робота з фізики
7 клас з теми : Фізика
– як природнича наука
Варіант 2
1.
Прикладом фізичноі
величини може бути:
А) золото; Б) площа; В) метеорит; Г) бетон.
2. Яке з
наведених понять можна вважати фізичним явищем?
А) веселка;
Б) термометр; В) вода; Г) міркування.
3. Який
префікс слід додати до основної одиниці фізичної величини, щоб отримати
одиницю, яка більша від основної в 1000 разів?
А)
санти-(с); Б) кіло-(к); В) мілі-(м); Г) мікро-(мк)
4. Виберіть
ім’я українського вченого, який досліджував радіоактивність і земний
магнетизм.
А) Пулюй; Б)
шубников; В) Пильчиков Г) Вернадський.
5. Із
запропонованих явищ виберіть не фізичне явище.
А) Гниття
рослин; Б). поширення запахів; В) спалах блискавки; Г) пташиний спів.
6.
Виберіть правильну відповіді. Унаслідок
явища дифузії:
А) тане лід;
Б) кисень з повітря потрапляє на дно глибокої водойми; В) зменшується довжина
рейки при охолодженні; Г) рідина збирається в краплі
7.
Встановіть відповідність між явищем і його видом.
1.
механічне;
2. теплове;
3.звукове;
4 .
електромагнітне;
А. веселка;
Б. пташиний
спів;
В.
електризація волосся
Г. кипіння
води;
Д. рух
потяга
8.
розташуйте в порядку зростання.
520 см; 50
дм; 5 км; 2000 мк; 4 мм., 500 м.
9. Під час
спокійних вдиху і видиху через легені дорослої людини проходить приблизно 0,5
дм3 повітря. Скільки разів людині потрібно вдихнути і видихнути, щоб
через легені пройшло повітря, об’єм якого дорівнює 5 500 см3?
Індивідуальні календарні плани з фізики в 7 -9 класах
Індивідуальні календарні плани з фізики в 7 -9 класах
Індивідуальні
плани з фізики у 7 класі
№ уроку
|
Тема
|
Дата
|
1
|
Фізика як природнича
наука. Л.р. №1 « Ознайомлення з вимірювальними приладами.»
|
|
2
|
Л.р. №2 «Вимірювання
об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів».
|
|
3
|
Л.р.№3 «Вимірювання
розмірів малих тіл різними способами». К.Р
|
|
4
|
Механічний рух.
Прямолінійний рівномірний рух.
|
|
5
|
Нерівномірний рух. Середня
швидкість.
|
|
6
|
Рух по колу і його
характеристики. Л.Р.№4 «Визначення періоду обертання тіла».
|
|
7
|
Коливальний рух і його
характеристики. Л.р. №5 «дослідження коливань нитяного маятника». К.р.
|
|
8
|
Інерція. Інертність. Маса.
Л.р.№6 «Вимірювання маси тіл»
|
|
9
|
Густина. Л.р. №7
«Визначення густини твердих тіл і рідин»
|
|
10
|
Взаємодія тіл. Сила.
Додавання сил. Сила пружності. Закон Гука. Л.р. №8 «Дослідження пружних
властивостей тіл».
|
|
11
|
Сила тяжіння. Вагатіла
невагомість.
|
|
12
|
Сила тертя. Л.р. №9
«Визначення коефіцієнта тертя ковзання». К. р.
|
|
13
|
Тиск. Тиск твердих тіл,
рідин і газів. Атмосферний тиск.
|
|
14
|
Виштовхувальна сила. Закон
Архімеда. Л.р. №10 «З’ясування умов плавання тіла» К.р
|
|
15
|
Механічна робота.
Потужність. Енергія. Закон збереження енергії.
|
|
16
|
Прості механізми. Важіль..
Л.р. 11 « Вивчення умови рівноваги важеля».
|
|
17
|
ККД механізму Л.р.№12
«Визначення ККД простого механізму» .
|
|
18
|
К.р.
|
Індивідуальні
плани з фізики у 8 класі
№ уроку
|
Тема
|
Дата
|
1
|
Тепловий рух. Розширення
тіл при нагріванні. Агрегатні стани речовини
|
|
2
|
Внутрішня енергія. Способи
зміни. Види теплообміну.
|
|
3
|
Кількість теплоти.
Рівняння теплового балансу. Л.р. №1 "Вивчення рівняння тетлового балансу"
|
|
4
|
Розв’язування задач. Л.р.
№2. "Визначення питомої теплоємності речовини" К.р
|
|
5
|
Теплота згоряння палива.
Теплові двигуни
|
|
6
|
Плавлення і кристалізація
|
|
7
|
Пароутворення і
конденсація. К.р
|
|
8
|
Електричне поле.
Електрична взаємодія.
|
|
9
|
Електричний струм. Сила
струму
|
|
10
|
Напруга . електричний
струм у металах
|
|
11
|
Опір. Закон Ома. . Л.р. №3 "Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра"
|
|
12
|
Послідовне з’єднання.
Л.р.№4 "Дослідження кола з послідовним з'єднанням"
|
|
13
|
Паралельне з’єднання. Л.р.
№5 "дослідження кола з паралельним зєднанням"
|
|
14
|
Розв’язування задач
|
|
15
|
Робота і потужність
електричного струму. Закон Джоуля-Ленца.
|
|
16
|
Електричний струм у
електролітах
|
|
17
|
Електричний струм у газах.
Безпека при роботі з струмом
|
|
18
|
К.р.
|
Індивідуальні
плани з фізики у 9 класі
№ уроку
|
Тема
|
Дата
|
1
|
Магнітні явища. Дослід
Ерстеда. Магнітне поле. Магнітне поле провідника зі струмом.
|
|
2
|
Індукція магнітного поля.
Магнітні властивості речовини. Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
|
|
3
|
Електромагніти. Магнітна
левітація. Електродвигуни, гучномовець. Електровимірювальні прилади. Л.р. №
1»Складання електромагніту і випробовування його дії»
|
|
4
|
Явище електромагнітної
індукції. Генератор індукційного струму. Л.р. №2»Спостереження явища електромагнітної
індукції».
|
|
5
|
Світлові явища. Швидкість
поширення світла. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячні і місячні
затемнення.
|
|
6
|
Відбивання світла. Закони
відбивання. Плоске дзеркало. Л.р. №3 «Дослідження відбивання світла»
|
|
7
|
Заломлення світла. Закони
заломлення. Л.р. №4 «Дослідження заломлення світла»
|
|
8
|
Лінзи. Оптична сила лінзи
формула тонкої лінзи. Л.р.№5 «Визначення фокусної відстані й оптичної сили
тонкої лінзи»
|
|
9
|
Розкладання білого світла
на кольори. Око. Зір. Оптичні прилади. К.р.
|
|
10
|
Механічні хвилі. Звук.
Характеристики звуку.
|
|
11
|
Л.р.№6 «Дослідження
звукових коливань різних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових
засобів». Інфра- та ультразвук.
|
|
12
|
Електромагнітне поле.
Електромагнітна хвиля. Швидкість поширення. Характеристики. Шкала
електромагнітних хвиль. Фізичні основи бездротових засобів зв’язку та
комунікацій.
|
|
13
|
Модель атома. Ядерні сили.
Ізотопи.
|
|
14
|
Радіоактивність. Період
піврозпаду.
|
|
15
|
Поділ важких ядер. Ядерний
реактор. Атомні електростанції. Екологічні проблеми атомної енергетики.
|
|
16
|
Іонізаційна дія
радіоактивного випромінювання. Дозиметри. Термоядерні реакції. Енергія сонця
і зір. К.р
|
|
17
|
Рівноприскорений рух.
|
|
18
|
Інерціальні системи
відліку. Закони Ньютона.
|
|
19
|
Закон всесвітнього
тяжіння. Рух під дією сили тяжіння.
|
|
20
|
Рух під дією кількох сил.
|
|
21
|
Розв’язування задач.
|
|
22
|
Взаємодія тіл. Закон
збереження імпульсу.
|
|
23
|
Закон збереження енергії.
Л.р. №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії».
|
|
24
|
Фундаментальні закони
природи. Межі застосування фізичних законів і теорій.
|
|
25
|
Фізична картина світу.
Фізика і НТП.
|
|
26
|
Фізика і екологія
|
|
27
|
К.р.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар